PUNK FORUM » FAQ
» Statystyki
» Grupy
» Użytkownicy
» Szukaj
» Zaloguj
» Rejestracja

Poprzedni temat :: Następny temat
Martwica mózgu i filmy Gore
Autor Wiadomość
Przybysz


Dołączył: 05 Paź 2004
Posty: 175
Wysłany: Wto 02 Maj, 2006   Martwica mózgu i filmy Gore

TRZEBA TO OBEJRZEĆ!!!

Dawno temu ogromne szczury z rozbitego statku nawiedziły wyspę Czaszek gwałcąc wyszstkie żyjące na niej małpy. W ten sposób powstał nowy niezwykle groźny i krwiożerczy gatunek szczuro-małpa. Ukąszenie przez taką bestie powoduje dziwną chorobę - martwicę mózgu człowiek zarażony nią zamienia się w bezlitosnego zombiego

Wyśmienita produkcja oglądałem 12 razy
Lubicie??
Walka z mamuśką na dachu i bitwa księdza z zombimi na cmentarzu to kultowe sceny
Ostatnio zmieniony przez Przybysz Czw 05 Lip, 2007, w całości zmieniany 2 razy  
 
Xiao Mei


Dołączyła: 01 Sty 1970
Posty: 1337
Skąd: pokój 2046
Płeć:
Wysłany: Wto 02 Maj, 2006   

Gore komedie okraszone hektolitrami krwi i stertą flaków?
TAK, TAK I JESZCZE RAZ TAK! :)
_________________
I'll fuck you, before you fuck me.
 
Przybysz


Dołączył: 05 Paź 2004
Posty: 175
Wysłany: Wto 02 Maj, 2006   

TWOJA MAMA ZJADŁA MI PSA!!!
 
xkrzysiekx


Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 2324
Skąd: Jarocin/Poznań
Płeć:
Wysłany: Wto 02 Maj, 2006   

Xiao Mei napisał/a:
Gore komedie okraszone hektolitrami krwi i stertą flaków?
TAK, TAK I JESZCZE RAZ TAK! :)


:!: klasyka po prostu klasyka! :twisted:
_________________
Kill your fucking idols
Just smash them on the wall
Don't buy their senseless records
Don't be their fuckin' toy
 
 
alutka


Dołączyła: 20 Sie 2004
Posty: 234
Skąd: Ciechanów
Płeć:
Wysłany: Nie 07 Maj, 2006   

zajebisty film, hehe :]
a geneza powstania szczuromałp mnie zabiła :P
podobał mi sie jescze budyń z uszkiem
_________________
http://s2.bitefight.pl/c.php?uid=22504
 
 
Cichutka_Gaduła


Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 1
Skąd: z drugiej strony monitoru 8]
Wysłany: Pon 15 Maj, 2006   

Film raczej śmieszny niż straszny :?
_________________
8] żYjE nadziEJą żE Da siĘ świAT uLEczYć 8]
 
cykcyk

Dołączył: 29 Lis 2003
Posty: 415
Skąd: Ciemna strona miasta
Płeć:
Wysłany: Pon 15 Maj, 2006   

xkrzysiekx napisał/a:
Xiao Mei napisał/a:
Gore komedie okraszone hektolitrami krwi i stertą flaków?
TAK, TAK I JESZCZE RAZ TAK! :)


:!: klasyka po prostu klasyka! :twisted:


:!: :!: :!:
_________________
Dead Press
 
cykcyk

Dołączył: 29 Lis 2003
Posty: 415
Skąd: Ciemna strona miasta
Płeć:
Wysłany: Pon 15 Maj, 2006   

_________________
Dead Press
 
Marguz

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1199
Skąd: Świdnik
Wysłany: Pon 15 Maj, 2006   

no film oglądałem w chuj razy, jest taki biedny że aż zajebisty.
Kosiarka na klate i jazda
_________________
IQ jeden z drugim ma 102 a punk 77.
 
 
michass


Dołączył: 16 Gru 2004
Posty: 165
Skąd: Głogów / Zielona Góra
Płeć:
Wysłany: Pon 15 Maj, 2006   

Kult. Właśnie oglądnąłem po raz kolejny.
 
 
maciek333


Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 197
Skąd: dziki wschód!
Płeć:
Wysłany: Wto 16 Maj, 2006   

albo to monstrum z plasteliny jako boss końcowy :wink:
w podobnym klimacie polecam story of ricky tylko że to W KARATE jest film :)
ju noł akcje typu duszenie własnymi jelitami czy rozpierdalanie żelaznych drzwi z bańki
_________________
black punx hate western lifestyle
 
 
Punk_Tarnów

Dołączyła: 24 Mar 2007
Posty: 90
Płeć:
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

Musze to ogladnac
 
Marguz

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1199
Skąd: Świdnik
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

polecam reanimatora i jego wszystkie części, nie tak dobry, ale niektóre momenty śmieszne mocno
_________________
IQ jeden z drugim ma 102 a punk 77.
 
 
Xiao Mei


Dołączyła: 01 Sty 1970
Posty: 1337
Skąd: pokój 2046
Płeć:
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

Marguz napisał/a:
polecam reanimatora i jego wszystkie części, nie tak dobry, ale niektóre momenty śmieszne mocno


No scena jak odcieta zombiasta glowa przymierza sie do zrobienia minety zabija :lol:
_________________
I'll fuck you, before you fuck me.
 
Marguz

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1199
Skąd: Świdnik
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

Xiao Mei napisał/a:
No scena jak odcieta zombiasta glowa przymierza sie do zrobienia minety zabija


Piękna scena bez 2 zdań. Mam chyba 3 części tego, nie oglądałem jeszcze całej serii, w każdym razie, kumpel mi coś opowiadał o pełzającym odciętym penisie zombi!
:D
_________________
IQ jeden z drugim ma 102 a punk 77.
 
 
Xiao Mei


Dołączyła: 01 Sty 1970
Posty: 1337
Skąd: pokój 2046
Płeć:
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

Marguz napisał/a:
Xiao Mei napisał/a:
No scena jak odcieta zombiasta glowa przymierza sie do zrobienia minety zabija


Piękna scena bez 2 zdań. Mam chyba 3 części tego, nie oglądałem jeszcze całej serii, w każdym razie, kumpel mi coś opowiadał o pełzającym odciętym penisie zombi!
:D


Tez słodko :wink:
Narazie widzialam tylko 1 i 2, i własnie "Narzeczona reanimatora' troche mnie zmulila, no ale pare scen konkretnych jest, wiec moze zabrac sie za dalsze czescie, ile ich jest w ogole?
_________________
I'll fuck you, before you fuck me.
 
Marguz

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1199
Skąd: Świdnik
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

3 z tego co wiem
jest jeszcze właśnie bride of reanimator i beyond reanimator
_________________
IQ jeden z drugim ma 102 a punk 77.
 
 
xkrzysiekx


Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 2324
Skąd: Jarocin/Poznań
Płeć:
Wysłany: Śro 04 Kwi, 2007   

trójka tak z 3 tygodnei temu do mnie trafilła, jeszcze nie widziałem niestety
_________________
Kill your fucking idols
Just smash them on the wall
Don't buy their senseless records
Don't be their fuckin' toy
 
 
riot

Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 554
Płeć:
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

polecam "bad taste"
 
paliwoda
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Kwi, 2007   

kanibal ferox!!! i z tych bardziej lajtowych, tromeo i julia widzieliscie:D
 
Marguz

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1199
Skąd: Świdnik
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2007   

o kanibal ferox to coś mi się obiło, ale to chyba już gore pełnymi rękami, a nie taka "podśmiechujka" jak wyżej wymienione.
_________________
IQ jeden z drugim ma 102 a punk 77.
 
 
paliwoda
[Usunięty]

Wysłany: Pią 06 Kwi, 2007   

gore, gore, gore :twisted:

 
Mecenas
Mecewąsik


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 3699
Płeć:
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2007   

jeśteście psychicznie chorzy :|
_________________
Si Deus nobiscum, quis contra nos?
 
Marguz

Dołączył: 13 Gru 2005
Posty: 1199
Skąd: Świdnik
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2007   

paliwoda napisał/a:
gore, gore, gore Twisted Evil

odnośnie zdjęcia, to nie mają czego maltretować tylko cycków i po co? cycki są spoko ;)

Mecenas napisał/a:
jeśteście psychicznie chorzy Neutral

jesteście ;)
_________________
IQ jeden z drugim ma 102 a punk 77.
 
 
riot

Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 554
Płeć:
Wysłany: Pią 06 Kwi, 2007   

Mecenas napisał/a:
jeśteście psychicznie chorzy

sam jeśteś
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  





© 2002-2013 PunkSerwis | All human rights reserved
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12