4 lipca (niedziela), godz. 19.30
koncert punkrap/freenoise:
THE LABRATS BUGBAND (Szwajcaria)
DIATRIBES & DRAGOS TARA (Szwajcaria)
THE LABRATS BUGBAND poprzez swoje artystyczne
działania, zestawiając dźwięk na granicy z często przypadkowym słowem i
wzmacniając go ruchem na scenie, nadają nowe pojęcia muzyce i współczesnej
poezji. Teksty są impulsywne, spontaniczne, bazują na skrzyżowaniu momentami
kompletnie różnych idei, przypadkowości alfabetu, paradoksie napisanego i
wymówionego. Absurdalność, rytmiczność, hip-hop miesza się z punkiem, cisza
z hałasem, język z dźwiękiem, przekaz z abstrakcją. Zbiorowy performance
staje się nową, tymczasową rzeczywistością, która zanika wraz z ostatnim
dźwiękiem zostawiając w nas pożądanie kolejnego takiego doznania.
DIATRIBES - mocno libertariański ensemble,
rozpoczął swoją działalność w genewskiej piwnicy zimą 2004 roku. Nie
istnieją stylistyczne ograniczenia dla muzycznego przekazu tej grupy. Free
jazzowy w swoim podejściu, akustyczny i elektroniczny w jego realizacji,
duet intensywnie eksploruje każdą chwilę swojej twórczości. Relacje muzyków
z publicznością są intymne i głębokie. Marzenia i obawy stają się hałasem i
ciszą... Początkowo duet, Diatribes staje się otwartą formacją, poszerzającą
swoje spektrum o kolejne muzyczne osobowości pojawiające się na scenie w
trakcie każdego koncertu. Tym razem będzie to kontrabasista i kompozytor
muzyki elektronicznej, Dragos Tara.
Dragos Tara - kontrabasista i kompozytor muzyki
elektronicznej. W swojej twórczości, odwołując się do społecznych rytuałów,
teorii gier i wykorzystując możliwości, jakie daje muzyczny instrument
wsparty przez technologię, balansuje pomiędzy kompozycją a improwizacją.
Występ grupy SambaKa i pokaz zdjęć z akcji, czyli czy bęben służy tylko
do grania?
Krakowskie Rytmy Oporu (RoR), to zespół perkusyjny grający afro-brazylijskie
rytmy. Swoją muzyką wspiera demonstracje, happeningi, akcje uliczne oraz
różnego rodzaju twórcze przedsięwzięcia skierowane przeciwko systemom
supremacji, w tym różnym formom represji państwa, dominacji ekonomicznej
(kapitalizm), zawłaszczaniu przestrzeni publicznej, czy ideologiach i
doktrynach głoszących wyższość jednych ludzi nad innymi (faszyzm, seksizm,
homofobia). Wspiera działania proekologiczne i wolnościowe. Krakowska Samba
jest częścią międzynarodowej sieci zespołów Rhythms of Resistance. Jej
korzenie sięgają lat siedemdziesiątych, gdy w Salwador da Bahia w Brazylii
powstały pierwsze zespoły perkusyjne uczestniczące w protestach czarnej
ludności przeciwko ekonomicznemu wykluczeniu. Afro Bloc stał w centrum akcji
i marszów najbiedniejszej miejskiej społeczności Brazylii. Pierwszy zespół
RoR powstał w Wielkiej Brytanii w ramach przygotowań do protestów
społecznych przeciwko spotkaniu Międzynarodowego Funduszu Walutowego i Banku
Światowego w Pradze w lipcu 2000 roku. Obecnie jest około 20 zespołów w
Europie, dwa w USA oraz jeden w Meksyku.
6 lipca (wtorek), godz. 19.30
koncert post-rock/screamo:
ARROYO (Niemcy)
PANDA HORIZON (Kraków)
Arroyo - zespół założony pod koniec 2006 roku. Ich
muzyka sięga od wolnego i epickiego post-rock'a przez agresywnego screamo do
bardzo nietypowej muzyki eksperymentalnej. Wszystkie teksty są po niemiecku
i wyrażają filozoficzne spojrzenie na świat. Pytani o główne muzyczne
wpływy, wskazują na zespoły: Cult Of Luna, Daturah i Envy. Po dwóch latach
licznych koncertów z tak znakomitymi zespołami jak: THE BLACK HEART
REBELLION, HEIRS, MORNE, NEIL ON IMPRESSION i ...WHO CALLS SO LOUD, w końcu
nagrali ich pierwszą EP "Individuum & Massen", którą wydali w styczniu 2009
roku. We wrześniu tego samego roku, z powodów osobistych zespół opuścił
perkusista Fabian Krämer, Ale już w 2 dni później, zastąpił go Tim Friedrich
jako nowy człowiek za bębnami Arroyo. Od tamtego czasu zespół pracuje nad
nowym materiałem, który prawdopodobnie zostanie nagrany w 2010 roku na nową
EP lub album. Zatem bacznie śledźcie ich poczynania!
Skład zespołu: David Schießer (Gitara) Yannic Pöpperling (Gitara/Klawisze)
Marius Gumbert (Gitara Basowa/śpiew) Tim Friedrich (Perkusja)
Panda Horizon - zespół tworzą cztery postacie z
zupełnie odmiennych klimatów muzycznych: rytmiczny iluzjonista - HOG - przed
tańcem za perkusją powstrzymuje go tylko stołek; szybkopalczasty
ekspresjonista - DAVE - gitara to przedłużenie jego ciała; harmonizator i
budowniczy tła - HARRY - wiecznie poszukujący melodii; do tego eksplorator
niskich rejestrów - NIPROV - który groove wyssał z mlekiem matki. Grają
razem od 2009 roku. Ta mozaika osobowości scala się w przestrzeń
eksperymentalnego-progresywnego rocka. W muzyce PANDA HORIZON słychać
inspiracje The Mars Volta, King Crimson, The Fall of Troy, Johnem Frusciante
przefiltrowanymi przez otwarte na improwizację umysły. Nie ukrywają też
fascynacji muzyką latynoską, orientalną i funkiem. Jednak PANDA budzi się do
tańca dopiero na koncercie zatem daj się wciągnąć na drzewo!
7 lipca (środa), godz. 20.00
koncert elektronika:
Aloes (Kraków)
Zespół Aloes powstał w 2007 roku po rozpadzie
noise`owej formacji ELOE. Obecny skład grupy tworzą:
Kuba Lewandowski (El Bass/ex Yere Yereli/ex Eloe)
Dawid Fuks (Grovebox, melodyka/ex Yere Yereli/ ex Eloe)
Konrad (Gęca/Trumpet, Live electronics/4 hand, dub core)
Aleksander Papierz (Sax/Pulsarus/Nucleon)
Tomek Głuc (drums/ex O-Q Larsen/ ex Eloe/ Nucleon/ 4 hands)
Muzykę zespołu charakteryzuje improwizowany mix ambientu, dub’u, noise’u
i drum&bass.
wstęp: 5pln
8 lipca (czwartek), godz. 20.00
Wernisaż grafiki Pawła Tusińskiego
Paweł Tusiński urodził się w 1974 r. Mieszka i pracuje w Krakowie.
Zajmuje się muzyką - był basistą w zespołach Profesor Wilczur i Galizien
Glamour oraz klawiszowcem Zagadki Janusza Cz.
www.myspace.com/zagadkajanuszacz od dwóch lat występuje w projekcie
Piętniewicz/Tusiński, który prezentuje poetyckie montaże na wieczorach
literackich w krakowskich klubach
http://www.myspace.com/tusinskiipietniewicz.
W podejmowanych od wielu lat próbach plastycznych odbija się jego naturalna
wrażliwość budząca skojarzenia z nurtem art brut. Wczesne prace pokazują
karykaturę społeczeństwa w którym żyjemy, niewątpliwie prace te opowiadają o
nas samych, czasami w sposób śmieszny, czasami przerażający ale niewątpliwie
autentyczny. Tusiński poddaje twarze i ciała upiornym przekształceniom. W
ostatnich latach zajął się doskonaleniem warsztatu i sięgnął po nieco
bardziej konwencjonalne tematy. W pozornie banalne pejzaże wprowadza budzącą
niepokój kolorystykę i zachowując pierwotną energię swoich wczesnych
rysunków przenosi zainteresowanie detalami codziennego życia. Nowe prace pod
pozorem zwyczajnych ćwiczeń nad kreską pokazują banalne tematy takie jak
wiejskie pejzaże lub martwa natura w indywidualnej optyce.
Tusiński zajmuje się także grafiką komputerową tworząc zarówno syntetyczne
kompozycje, kolaże jak i grafikę użytkową: plakaty, elementy stron
internetowych.
Swoje prace konsekwentnie wystawia w rozmaitych undergroundowych
przestrzeniach: w Galerii pod Kopcem ( w ramach cyklu Paroksyzmy, 2001),
krakowskich klubach (Kreatury II, 2004) lub w trakcie Targów Wydawnictw
Niszowych i Internetowych ( klub Rotunda 2009, wraz z Ewą Markocką i
Marcinem Prytem)
9 lipca (piątek), godz. 20.00
koncert eksperymentalny jazz:
Nucleon (Kraków)
Zespół Nucleon formalnie powstał w 2007r. Został
założony przez perkusistę Jakuba Rutkowskiego (Pulsarus, Kostas New Program,
M.Maleńczuk, W.Waglewski, Sensory,muzyka teatralna). Od początku działają w
nim instrumentalista elektroniczny, perkusista Tomasz Głuc (O-Q Larsen, ex
Eloe, Aloes, 4Hands, Cyber City), saksofonista Aleksander Papierz
(sax/Pulsarus, Neuma, Band FX, Tele) oraz gitarzysta Michał Dymny (Umiak,
Entropy, Process – Laboratory of Intuition). Nucleon to grupa grająca
muzykę, improwizowaną inspirowaną jazzem, aleatoryzmem, dodekafonią, muzyką
etniczną i elektroniczną.
wstęp: 8pln
10 lipca (sobota), godz. 18.00
Cafecon
Cykliczna Impreza Anime
Idea Cafeconu powstała dwa lata temu w listopadzie, pomysłodawcą tego
przedsięwzięcia był Marek "Der" Chwałek. Na Cafeconie spotykają się ludzie
zafascynowani Japonią, szczególnie sztuką japońskiej animacji. Celem
Cafeconu jest również promowanie twórczości ludzi inspirujących się kulturą
Kraju Kwitnącej Wiśni, dlatego podczas imprezy mają miejsce wernisaże
grafiki i rysunków, pokazy najróżniejszych form animacji, a nawet
spontaniczne koncerty. Cafecon od pięciu edycji organizowany jest przez
grupę przyjaciół, nazwających siebie „B-team”, której starania o
popularyzację kultury japońskiej w Polsce przynoszą coraz bardziej widoczne
efekty. Formuła Cafeconu okazała się być „strzałem w dziesiątkę”, o czym
świadczy stale rosnąca liczba jego odbiorców.
Program:
18.00 - projekcja teledysków animowanych (AMV)
20.00 - konkursy i zabawy japońskie oraz pokaz klipów japońskich TVshow
22.00 - karaoke
24.00 – nocne projekcje filmowe dla wytrwałych
Zapraszamy gorąco na tą wyjątkową edycję, na której gwarantujemy świetną
zabawę
oraz możliwość poznania jedynych w swoim rodzaju ludzi.
wstęp 5 pln
11 lipca (niedziela), godz.20.00
spektakl Teatru ELOE theater of noise:
“Made in Pornoland”, wg tekstu Piotra Smolaka, reż. Jakub
Palacz
„Made in Pornoland” jest o gangsterach, narkotykach i zdradzie.
Życiowy nieudacznik dostaje propozycję przesiedzenia kilku miesięcy w
kryminale, jako zamiennik kasiarza. Szykuje się wielki skok, który może
zrealizować tylko uwięziony specjalista, niezmiernie podobny do bohatera.
Później następuje spiętrzenie zdrad, przekrętów, mnożą się też chorobliwe
zależności. Piotr Smolak, uczestnik „Laboratorium Dramatu” użył formuły
znanej z kryminałów i kina sensacyjnego. Dialogi krążą wokół pieniędzy,
narkotyków i seksu. Jest brutalnie. Bohaterowie rozmawiają ze sobą za pomocą
bluzgów. Jak na tak krótki tekst pada całkiem sporo trupów.
Właśnie doprowadzenie do ekstremum, przekroczenie granic groteski wydaje się
być odpowiednim kluczem do „Made in Pornoland”. Zamiast aktów następują po
sobie sceny przedzielane fragmentami utworów grup Cię Antinę, Orange de Blue
oraz projektu Soundbastard. Zwraca uwagę zwłaszcza hiphopowy kawałek o
napadzie na kasyno.
Aktorzy: Gabi Garnczarska, Agnieszka Tyman, Krzysztof Drozdowski i
Bartłomiej Banaś grają tak jakby mieli się za chwilę pożreć, unikają
celebrowania własnej aktywności, co jest częstym grzechem w offowych
teatrach. Wszystko dzieje się szybko, jakby zagrano „na trzech akordach”.
wstęp: 10pln
ilość miejsc ograniczona, rezerwacja miejsc pod numerem 602-103-526
12 lipca (poniedziałek), godz.19.00
warsztaty LINUXowe
Gnu/Linux jest darmowym systemem operacyjnym tworzonym przez ludzi na
całym świecie w duchu wolności. Na zajęciach będziemy omawiać zalety i wady
wolnego oprogramowania. Mamy nadzieję, że przekonamy Was do przejścia na
Linuksa, a nasze zajęcia przekształcą się w cykliczne warsztaty. Treść zajęć
będzie dostosowywana do oczekiwań i potrzeb uczestników.
Na pierwszych zajęciach postaramy się pokazać, że Linux wcale nie jest
gorszy od płatnych systemów operacyjnych. Postaramy się przeprowadzić
charakterystykę porównawczą
systemów Linux oraz Windows XP w punktach, które dla przeciętnego
użytkownika komputera są najistotniejsze.W czasie zajęć będzie istniała
możliwość zainstalowania systemu na komputerach przyniesionych przez
uczestników warsztatu.
wstęp wolny
13 lipca (wtorek), godz. 20.00
BKF S.Z.A.T.A.N:
„Dolina węży”, reż. Marek Piestrak (Polska, ZSRR 1987)
Jeden z najgorszych filmów w historii kina!
Bezdyskusyjny Klub Filmowy S.Z.A.T.A.N tym razem zaprasza na
polsko-radziecką perełkę kina kampowego- „Dolinę węży”. Ten film mógłby
zrobić w Hollywood Steven Spielberg, gdyby, po pierwsze, był na kwasie, po
drugie dysponował śmiechu wartym budżetem. Akcja filmu oscyluje wokół
tajemniczej szkatułki, skradzionej z buddyjskiego monastyru przez
zuchwałego, francuskiego komandosa (Roman Wilhelmi). Szkatułka jest swoistym
prezentem od obcej cywilizacji, zawierającym przepis na stworzenie
super-broni. Tropem szkatułki wyrusza grupa śmiałków, starających się
spotkać wysłanników Obcych w głuszy wietnamskiej dżungli. Ten film jest
naprawdę wielkim wydarzeniem w historii polskiej kinematografii,
trashowo-kampowym skarbem, za który reżyser - Marek Piestrak (uczący się
reżyserskiego fachu na planie "Dziecka Rosemary" Polańskiego!) - winien
otrzymać kampowego Oscara.
wstęp wolny
14 lipca (środa)
Kino sztuk wszelakich:
„Graficiarze” („Wholetrain”) reż. Florian Gaag; Polska, Niemcy
2006
„Graficiarze” to trzymający w napięciu film o trudach dorastania w
wielkim mieście, będący jednocześnie wnikliwym portretem subkultury malarzy
graffiti. Film stawia pytania o granice wolności twórczej. Zdjęcia
realizowane były w Warszawie. Czterech przyjaciół tworzy zgraną załogę
graficiarzy. Ich odważne "wrzuty" pojawiają się w najbardziej niesamowitych
miejscach, wzbudzając podziw rówieśników. Pewnego dnia na ich terenie
pojawia się konkurencja – nowa ekipa, której malarskie dokonania
przebijają twórczość przyjaciół. Rozpoczyna się ostra rywalizacja, w którą
zdecydowanie wkracza policja. Tragedia wisi w powietrzu...
Atutami filmu są niezwykle plastyczne zdjęcia i znakomita, hiphopowa
ścieżka dźwiękowa, na której udzielają się gwiazdy nowojorskiego
undergroundu. Reżyser filmu i producent muzyki był przez wiele lat znaczącą
postacią niemieckiej sceny graffiti, dlatego WHOLETRAIN niezwykle wiernie
oddaje realia i klimat miejskiej dżungli.
wstęp wolny
15 lipca (czwartek), godz.20.00
Stopem po świecie (prawie bez kasy)
Spotkanie z „włóczykijem”, Michałem Deptą
Pokaz filmów i slajdów z podróży kilku:
Stopem z Brazylii do Meksyku.
Jak przeżyć bez pieniędzy, czyli rękodzieło w drodze
Sadau, czyli święci indyjscy.
Zdjęcia i filmy z Dominiki, najpiękniejszej wyspy Karaibów.
Jak jeździć europejskimi pociągami bez biletu?
wstęp wolny
16 lipca (piątek), godz. 19.30
koncert elektronika/ambient/dub
Amy Dinter, Aggtelek
Amy Dinter (skutek uboczny działań awangardowego
teatru lalek "AFA") to
solowy projekt Adama Frankiewicza (rocznik 1986), poszukującego nowej
jakości "baletu lalkowego" przy dźwiękach takich gatunków muzyki
elektronicznej jak Ambient, Glitch, IDM. Pod koniec roku 2009 w
performansie "SoulGuest" inspirowanym twórczością Stanisława Lema w
Słupsku - Amy Dinter występuje po raz pierwszy. Jest to muzyka mocno
związana z obrazem, budująca dramaturgię przedstawienia i stanowiąca mapę
działań scenicznych. Po premierze, nastepuje etap solowych występów typu
Live-Act i przejście od Teatru do Wizualizacji, jednak nie na stałe. Od
czerwca rozpoczynają się pracę nad nowym projektem łączącym Teatr Lalek -
Vj-ing i Muzykę.
[b]W ramach projektu Aggtelek, Adrian Piasecki od
kilku lat zajmuje się poszukiwaniem nowych form ekspresji muzycznej
wykorzystując do tego środki wyrazu oferowane przez współczesną muzykę
elektroniczną. W swoich eksperymentach wykorzystuje wiele elementów z
różnych nurtów szeroko pojętej, nowoczesnej muzyki eksperymentalnej -
ambient,glitch,idm, czy dub. Wykorzystując narzędzia i brzmienia
charakterystyczne dla tych prądów, Aggtelek próbuje dokonać syntezy
melodycznych elementów harmonijnych, z dysharmonią, estetyką błędu i
soniczną abstrakcją. Dźwiękowa przestrzeń jest pełnoprawnym środkiem wyrazu
w tworzonej przez niego muzyce. Ponadto punktem wyjścia są dla niego
zarejestrowane podczas podróży (głównie po krainach postsowieckich) field
recordings. Adrian ma na koncie współpracę z net labelem "chill-label"
(m.in. obecność na składance różnych wykonawców pt. "Summer mis-shapes"),
oraz występy na żywo. Na przestrzeni ostatnich kilku lat wystąpił na m.in. w
Londynie podczas "Alternative Experimental Night" (w The Dry Bar),
akompaniował podczas happeningu organizowanego przez Instytut Kultury
Polskiej UW w Warszawie, tworzył i wykonywał na żywo ścieżkę dźwiękową do
etiudy teatralnej w ramach pleneru warszawskiej ASP. W maju 2009 brał
również udział w kolejnej edycji festiwalu eksperymentalnej muzyki
elektronicznej "Sonic Zones" w Pawilonie Secesji w Wiedniu, na zaproszenie
Laton i Instytutu Polskiego w Wiedniu. Poza muzyką zajmuje się
językoznawstwem ugrofińskim i aktywną eksploracją poradzieckich
krajobrazów.
17 lipca (sobota), godz. 20.00
WYTWARZANIE CENNYCH WSPOMNIEŃ
Autorski wieczór performance Jakuba Palacza z udziałem ELOECABARET
i zaproszonych gości. Nie zabraknie również FREE STYLE TV performance
ELOE CABARET
To nowa formuła, która łączy stare formy kabaretowe i współczesne
tematy.Dużo piosenek i muzyki live. Projektowi towarzyszy atmosfera
skandalu…
FREE STYLE TV
Kultowy performance Jakuba Palacza, polegający na przetwarzaniu dialogów
filmów i programów telewizyjnych w czasie rzeczywistym.
Pierwszy Free style tv odbył się ponad 6 lat temu w Kawiarni Naukowej.
Pokazy z tego cyklu gościły m.in. w kinie Kijów, w Cinema City, w klubie
Pod Jaszczurami, w Łaźni Nowej. Wśród „ofiar” performera znalazły się filmy
bezsprzecznie należące do klasyki kina: „Krew dla Drakuli”, „Krzyżacy”,
„Stawka większa niż życie”, „Psy”, „Gwiezdne wojny” czy „Człowiek z
marmuru”.
Ten performance, jakże prosty w założeniu, zawsze gwarantuje dobrą
zabawę!
18 lipca (niedziela), godz. 20.00
TEATR BESTIA:
"PRINCESSA"
scenariusz i reżyseria Damian Kierek
muzyka: Stefan Wolanin
obsada: Ewa Makowska, Małgorzata Fiedeń
Teatr BESTIA z Brzozowa istnieje od niedawna, ma na swoim koncie dwa
spektakle, a tworzą go aktorki działające do tej pory w Szkolnym Teatrze
Lalki i Aktora w Turzym Polu. Damian Kierek, twórca znany z wieloletniej
działalności teatru TATA, z właściwym sobie dążeniem do odkrywania
kontrowersyjnych tematów oraz zamiłowaniem do antycznej tragedii, proponuje
w Princessie opowieść o zakazanej miłości oraz manipulacji wykorzystującej
cudze nieszczęście do własnych celów.
Twórcy o spektaklu:
[...] zagadnienie zakazanej, kazirodczej miłości – temat obecny w
literaturze i teatrze od czasów Sofoklesa. „Princessa” stawia pytanie, czy
łamiące tabu uczucie – choć mroczne, amoralne i wiodące ślepo do
katastrofy - może być piękne? Drugi temat to instrumentalne wykorzystanie
ludzkiego nieszczęścia dla osiągnięcia własnego celu. W rozmównicy aresztu
(czy może psychiatryka) naprzeciwko nieszczęsnej kochanki i ojcobójczyni
staje początkująca dziennikarka, która po wyrwaniu z rodzinnego, zapyziałego
środowiska w nadziei kariery staje do wyścigu szczurów. Aby zrealizować
materiał, nie cofa się przed niczym, zmuszając rozmówczynię do wyznań, a
następnie całkowicie zawłaszczając jej osobę [...].
I nagroda 4. Ogólnopolskiego Przeglądu Teatrów Studenckich i Niszowych
EPIZOD w Krakowie
Nagroda za indywidualność i oryginalność artystyczną RzeszOff Art Festiwal w
Rzeszowie.
wstęp: 10pln
ilość miejsc ograniczona, rezerwacja miejsc pod numerem 602-103-526
19 lipca (poniedziałek), godz.19.00
NOISE ATTACK #20
RAMMING SPEED (Boston USA) - trash/punk/metal
Naładowana niesamowitą energią mieszkanką trash/punka z wpływami metalu.
Teksty zespołu poruszają problemy polityczne i inne ważne kwestie społeczne.
Zespół od swojego debiutu na scenie w 2007 roku, zyskał dużą popularność za
oceanem, grając ponad 250 koncertów.
Ramming Speed drugi raz wyruszają w europejską trasę, która obejmie cały
kontynent od Islandii po Grecję. Okazja, żeby zobaczyć tak niezwykły zespół
nie zdarza się często.
20 lipca (wtorek), godz. 19.00
„Za granicą prawa w granicach miasta”
Panel dyskusyjny na temat pozaprawnych metod odzyskiwania przestrzeni
publicznej
Mowa będzie o ideach i działaniach, których celem jest "odzyskiwanie",
utraconych na rzecz władzy i biznesu, "terenów miejskich"; przywracanie
prawdziwego znaczenia i pierwotnej funkcji pojęciu „przestrzeń publiczna”;
wywalczanie realnej decyzyjności mieszkańców miasta w sprawach lokalnych,
wreszcie budowanie real-utopii, osadzonej w regułach demokracji
bezpośredniej.
Mowa będzie o otwartym buncie przeciw polityce dyskryminacji społecznej i
przestrzennej; o sprzeciwie wobec wszechwładzy elit, oderwanych od ludzkich
potrzeb; o buncie, który świadomie przekracza granice obowiązującego prawa
systemowego, uznając, że to jedyny sposób, aby udowodnić podmiotowość prawa
ludzi do samostanowienia i tworzenia wspólnej, autonomicznej przestrzeni
życiowej.
Liczymy na to, że w dyskusji o sensie, skuteczności, jak również
potencjalnych zagrożeniach stosowania pozaprawnych metod odzyskiwania
przestrzeni publicznej zechcą uczestniczyć - obok przedstawicieli
krakowskich organizacji pozarządowych, grup nieformalnych, komitetów
protestacyjnych, czy środowisk akademickich
i artystycznych - wszyscy, dla których bierność społeczna jest
niedopuszczalnym zaniechaniem.
wstęp wolny
21 lipca (środa), godz. 19.00
koncert hc/punk:
COP DE FONA (Majorka)
GAME OVER (Kraków)
TRIPIS (Kraków)
COP DE FONA (Majorka)
Po raz pierwszy w Krakowie. Lewicowo-anarchistyczna grupa z Hiszpanii.
Typowy D.I.Y. band z mocnym wokalem i alterglobalistycznymi tekstami. http://www.myspace.com/copdefona
GAME OVER
sreet punk rodem z Nowej Huty Zespół promuje swój pierwszy długo oczekiwany album http://www.myspace.com/gameovernh TRIPIS
hc/punk Weterani krakowskiej scenyhardcore/punk po raz kolejny w Kawiarni Naukowej... Po raz pierwszy w nowymskładzie...Istnieją od 1997 roku.Grają solidny, drapieżny hc punk z widocznymszacunkiem do tradycji i nowoczesnym brzmieniem. Mają dobre teksty.Momentami przypominają najlepsze lata Poison Idea. http://www.myspace.com/tripisrocks
wstęp: 10pln
Kawiarnia Naukowaul. Jakuba 29-31
Ostatnio zmieniony przez Lolitta Sob 03 Lip, 2010, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum