Blade Runner, 2001 odyseja kosmiczna i pierwsze dwa Alieny to obowiązkowe dzieła
kiedys mialem pierdolca na punkcie sci-fi i fantasy
ale sie uspokoilem
ja do Blade Runnera podchodzilem KIEDYŚ dwa razy i byłem zawiedziony
minelo kilka lat
i kilka tygodni temu postanowilem sprawdzic to jeszcze raz
i cholernie mi się podobało
wprawdzie ja ostatnio cały czas podniecam się jakimiś filmami
ale podnieta Łowcą androidów była maksymalna
dwie godziny orgazmu
ja najbardziej lubię filmy o mafiach i gangsterach (tak to jakoś dziwnie napisałam). Poza tym lubię wielowątkowe, gdzie pozornie jest haos i niewiadomo o co chodzi i filmy dot. 2 wojny światowej.
_________________ z gówna kryształu nie zrobisz...
Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 104 Skąd: www.punk-forum.prv.pl
Wysłany: Śro 30 Lis, 2005
Borys napisał/a:
ważne o tyle, że nie godzi się tego filmu nazywać horrorem ,a to dlatego, że to poprostu nie jest horror
to tak samo, jak by nazywać "Przeminęło Z Wiatrem" filmem akcj
Dołączył: 03 Kwi 2005 Posty: 536 Skąd: Nowa Aleksandrya
Wysłany: Śro 30 Lis, 2005
a dla mnie kultowym folmem pozostaną zawsze ,,Ptaki", za tworzącą niesamowitą atmosferę ścieżkę dźwiekową w której muzyke zastąpionka piskami, skrzekami itp.
_________________ ,,aktywizm musi isc w parze z aktywnoscia!, a przynajmniej z nia nie kolidowac."
szymon
Dołączył: 11 Sty 2005 Posty: 187 Skąd: Z domu Płeć:
Wysłany: Pon 19 Gru, 2005
Lubie filmy polskie np symetrie,sztos,piłkarski poker,nic smiesznego,wesele,stare komedie z lat 70-miś,rejs,co mi zrobisz jak mnie zlapiesz,brunet wieczorową porą,nie lubie poniedziałku
ja z kolei lubie klasyczne filmy gore z lat 70. ("last House on The left", "Texas Chainsaw Massacre", "Dawn of the Dead", "suspiria","rabid") i początku 80. ("Piątek 13tego","the beyond","house by the cementary","evil dead","videodrome").z tego gatunku cenie tez pojedyncze pozycje z lat 60. ("2000 maniacs", "Night of the living dead") i 90. ("Martwica mózgu","Ludzie pod schodami",remake 'Night of the living dead"). Buttgereit, mimo tego iz dla większości to zbytnia ekstrema, jest jednak - zdaniem m.in. Rafała syski, autora ksiązki 'Film i przemoc" - twórca awangardowym. osobiście cenię i uważam za interesujace oba "nekromantiki" i "krola śmierci'
z horrorow cenię najbardziej "ludzie koty" j.tourneura, także 'nosferatu - symfonia grozy", "dziecko rosemary", "omen","gabinet dr-a caligari".
progresywne kino gatunków : "martin","rocky horror picture show"
lubie też amerykanska awangardę filmową : Stan Brakhage, kenneth Anger, Maya Deren + kino transgresji lat 80. (inspirowane punkowa estetyka i ideologią sprzeciwu, przekraczania abu, szoku)
z leone pisze magisterke, więc nawet nei poruszam tego tematu
z innych spaghetti polecam "django"
no, to tyle
_________________ Kill your fucking idols
Just smash them on the wall
Don't buy their senseless records
Don't be their fuckin' toy
z komedii / tych nowszych:
Harold.And.Kumar.Go.To.White.Castle
świetne jest, ale dosc glupkowate:):) jak Evil Dead
lubie dramaty biograficzne, s-f, dokumentalne,
prawie wszystko jak jest dobre
np
Trainspotting
Psychoza
Pojutrze
My, dzieci z dworca ZOO
Godziny
Duch i mrok
Krew z nosa (polski film o hih hopowcach nieźle bekowy )
........zapomnialabym "WOŻONKO" - nakrecone przez studentow polibudy gdanskiej (chyba) zajebiste!!!!!!!! polecam mozna sie posmiac
widziales cos jeszcze Corbucciego? Ja tylko "Il Grande Silenzio" i również świetny, ale slyszalem, ze rezyer ow kręcil zarówno spaghetti wielkie jak i kiepskie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum