|
PUNK FORUM Forum Punkowe |
|
Kultura & Sztuka - Filmy! Książki!
Blekit - Pią 20 Lut, 2004
no co do reżyserów to ja się nie wyróźnię- DAVID LYNCH
mój fawotryt to także "zagubiona autostrada", a także "diuna", "twin peaks:ogniu krocz za mna" no i "człowiek słoń"- cyrk
ale najlepszy i tak jest Tarantino i wszystko w czym maczał palce- wściekłe psy, od zmierzchu do switu, pulp fiction, kill bill czy nawet pięciominutowa rola w "desperado"
MS - Pią 20 Lut, 2004
bluekid138 napisał/a: | twin peaks | Pamietam sprzed bardzo wielu lat (pol zycia moze?) jak ogladalem serial "Twin peaks". Prawdziwie mnie zafascynowal.
bluekid138 napisał/a: | ale najlepszy i tak jest Tarantino i wszystko w czym maczał palce- wściekłe psy | Jesli o mnie chodzi, to z tworczoisci Tarantino zdecydowanie "Wsciekle psy". Za pierwszym razem bardzo mocno wstrzasa. Za drugim daje sie wytrzymac i zwrocic uwage na szczegoly, ale nadal zwala z nog.
Gienka - Sob 10 Kwi, 2004
z filmow to requiem dla snu oczywiscie, s. king, nie wiem co tam jeszcze... jak mialam 2-3 lata to non stop oglodalam "martwice muzgu" bo mialam nagrane na kasecie... nie pamietam dokladnie o czym to, ale wiem ze chore i fajne =D no i Kiepscy oczywiscie...
a ksiazki... w sumie duzu tego... Bylam przez pewien czas zagozalo fanko Dzieciow z dworca zoo, pamietnik narkomanki wogole mnie nie ruszyl, zasypialam przy nim - -'
a czyta tu ktos fantastyke polska?
tzn. polecam ksiazki z wydawnictwa Fabryka Słów, np Ziemianskiego (Achaja, opowiadania :Waniliowe plantacje Wrocławia i Autobahn nach Poznań np) czy A. Pilipiuka o ziomalu egzorcyscie amatoru i bimbrowniku Jakubie Wędrowyczu =)
no i king rls tesh.
a jak bylam mala to lubialam mangi =P
Jules Winnfield - Sob 10 Kwi, 2004
no, Pilipiuk rulez! ale bym tego pod ani kulturę, ani sztuk.ę nie podciągał
Zwierz@k - Sob 10 Kwi, 2004
"weżmisz babo czarno kure"?
Jules Winnfield - Pon 12 Kwi, 2004
ken kesey "lot nad kukułczym gniazdem" - zajebiste
MS - Wto 13 Kwi, 2004
Gienka napisał/a: | a czyta tu ktos fantastyke polska? | Np. ja czytam SF (takze polskie), jak juz wspominalem w tym watku.
t0mass - Śro 14 Kwi, 2004
Hmm..... a się tam na tym nie znam, ale myślę, że książki roberta Ludluma są całkiem ciekawe
Zwierz@k - Śro 14 Kwi, 2004
z filmow zajebiste bylo "good bye lenin"
MS - Czw 15 Kwi, 2004
t0mass napisał/a: | Hmm..... a się tam na tym nie znam, ale myślę, że książki roberta Ludluma są całkiem ciekawe | Ano si nie znasz
Wg. mnie sensacyjna szmira o niczym, o jeden szczebelek powyzej Harlekina (czy jak to pisza). Ale kazdy ma prawo do swoich gustow
Cockney - Śro 12 Maj, 2004
Czy mnie się wydaje czy nikt nie wymienił Ptaśka... polecam dla wszystkich anarchistów... a poza tym Lew Tolstoy
A SLC Punks cosiek troche mnie zdołował... cały film fajny śmieszny a na koniec wszystko sie pierniczy i okazuje się że punk nie ma szans... smutne...
Galja - Nie 04 Lip, 2004
Stephen King(szczególnie lubię Sklepik zmarzeniami i Carrie), Terry Pratchett o którym chyba nie wspomniano dotychczas, Pilipuk oczywiście a te egzorcyzmy to były w,,Czarodzieju Iwanowie'', Sapkowski,Philip K.Dick i Lem. I wogóle wielu pisarzy i wiele książek tylko długo by wymieniać. Niestety mieszkam wmałym mieście i ratuje mnie ściąganie książek z neta, bo moją ulubiną fantastykę cięzko dostać.
m0k3 - Nie 04 Lip, 2004
Książki ulubione:
-"Trylogia Mtocznego Elfa" - R.A. Salvatore
-"Upadek"
-"Dobry Omen" - Terry Pratchett i Neil Gaiman
-"Kamienie na Szaniec" Kamińskiego (na pewno kamińskiego? nie pamiętam...)
-"Śpiące Piękności" Kawajiri'ego (też dokładnie nie pamiętam)
-"Eden" Lema
Teraz powoli kończę "Rok 1984", i coś mi sie widzi, że też zostanie zaliczony w ten dość krótki wykazik=]
Ulubione Filmy:
-"Szury z Hipermarketu"
-"Dogma"
-"Battle Royale"
-"Pi"
-"Efekt Motyla"
-"Equilibrium"
-"Pulp Fiction"
No i chyba nic więcej nie pamiętam.
Jeszcze uwielbiam opowiadania o Jakubie Wędrowyczu (Może się skuszę na zakup książki), sitcomy (im głupsze tym lepsze), no i rózne inne takie.
Ulubione filmy animowane (głównie japońskie)
-"Noiseman"
-"Serial Experiments Lain"
-"Helsing"
-"Di Gi Charat"
-'Neon Genesis Evangelion"
-"Aa! Megami Sama The Movie"
-"Trigun"
-"Love Hina"
i duuużo duzo innych
nales - Nie 04 Lip, 2004
cky2k napisał/a: | Moje najlepsze filmy to: "CKY2K", "Skazani na Shawshank", "Młode Wilki" oraz "Requiem dla Snu". A ulubione ksiazki to mistrzowskie "Łowienie Pstrągów W Ameryce", "Duch na deskorolce", "100 płyt, ktore wstrzasnely swiatem", "Potwor profesora Hawkline'a" i "Skazani na Shawshank". Znacie cos z tego??? |
no ba!
Stephen King to moj mistrz ksiazkowy!
"Skazani..." to magia ..... "Zielona mila" jest nawet lepsza!
"Requiem.." niesamowita sprawa!!!
dodam od siebie
FILMY: --> "Stowazyszenie Umarlych Poetow" , Braveheart" , 1900: Czlowiek legenda , Zielona Mila, itd itp...
KSIAZKI -->"niekonczaca sie historia" , wiekszosc ksiazek Stephena Kinga zasluguje na polecenie , "Corka czarowniC" Terakowskiej, ksiazki Pratchetta w tym napewno "Muzyka duszy" itdddd.....
o tym mozna bez konca
geerwazy - Pon 05 Lip, 2004
ja ostatnio bardzo poszukuje film pt. "podwójne życie weroniki" kieślowskiego no i nigdzie nikt nie ma sciagnelem sobie soundtrack i sie strasnzie podjarałem
nales - Pon 05 Lip, 2004
jezu ja juz nie wiem co widzialam a czego nie
znany film jak nic...
ale nie wiem ....
nie pamietam czy saw!
podobno ten caly Direct Connect D ++ jest dobry do sciagania! ...
od razu mowie ze nie wiem bo sama go jeszcze nie rozpracowalam!
hodei - Pon 05 Lip, 2004
filmy:
1) Duże Zwierzę (vel Polowanie na Wielbłąda) Moj ukochany film, polski, niskobudżetowy, krótkometrażowy i czarnobiały. W rolach głównych Jerzy Sztur, Anna Dymna i Wielbłąd. Alegoria nietolerancji i małomiasteczkowego podejścia do życia, każde ujęcie, przedmiot i zdanie ma sens swój a minimalizm przedsięwzięcia powoduje że całość jest magiczna.
"Jakby każdy chciał mieć Wielbłąda, jakby to wyglądało gdyby każdy tak chciał?..."
2)Underground Emira Custircy z kapitalną muzyką Gorana Bregovicza. Uwielbiam kino bałkańsko-wschodnie, a ten film zabija, genialne poczucie humoru, zdjęcia, krajobrazy. A scena z wesela, gdy panna młoda leci nad stołem...zabijająca jest.
3)Dzieci Niebios Fil Irański, czasem późno w nocy leci na tvp2. Leniwa, prosta fabuła, egzotyczne krajobrazy..piękny obrazek
4)Tydzień z życia Mężczyzny Polski film, generalnie uwielbiam Jerzego Shtura. Rozważana o życiu, śmierci, miłości, odpowiedzialość, zdradzie itp ukazane w konwencji tygodnia z zycia polskiego biznesmana. Warto zwrócić uwagę na piosenkę śpiewaną przez chór i generalnie całą końcówkę- przepiękna.
5 Punki Z Salt Lake City - co tu dużo mówić- Punks not Dead!!!
książki:
Mistrz i Małgorzata M.Bułhakow
Wyspy Bezludne W.Łysiak
Wisznu Umiera M.Suri
Nietypowa Terapia R.Ericsoon
Silmarilion i Rudy Dżil i jego Pies J.R.R Tolkien
Fasolowa Wojna J.Nichols
Jeżyciada M.Musierowicz
Tato i Ptasiek W.Whorton
ProcesF.Kafka
Martin EdenJ.London
zebed - Pon 23 Sie, 2004
z filmów dodam : 25 godzina, urodzony 4lipca , pluton czy tez klasyka horroru hellraiser
zebed - Pon 23 Sie, 2004
ja go nie wymienilem bo myslalem ze juz zostal wymieniony conajmniej 10 razy. Faktycznie super ksaizka ,super film wyjebanie zagrana rola przez hanksa.
korvel - Pon 23 Sie, 2004
Niestety większość ludzi tylko film kojarzy <nic nie mam do filmu, bo TEŻ jest dobry >
Blekit - Pon 23 Sie, 2004
geerwazy napisał/a: | ja ostatnio bardzo poszukuje film pt. "podwójne życie weroniki" kieślowskiego no i nigdzie nikt nie ma sciagnelem sobie soundtrack i sie strasnzie podjarałem |
podwójne życie Weroniki zajebista sprawa warto skombinować
baka - Wto 31 Sie, 2004
Galja napisał/a: | Terry Pratchett o którym chyba nie wspomniano dotychczas, . |
ja wlasnie czytam Pratchetta "na glinianych nogach " i jest zajebiste
co do ksiazek ktore najbardziej lubie to :Forest Gump, Paragraf 22 ,Mały Kasiaze oraz wszystkie czesci 'Mikolajka" Sempege i Goscinego ten chlopaczek mnie zawsze rozbraja, kocham te ksiazki;) wiecej grzechow na razie nie pamietam
m0k3 - Śro 01 Wrz, 2004
jw. - choc sie moze skusze i znowu sie za serie wezme ;]
a ja jeszcze zapomnialem o "Dzieciach Z Bulerbyn", ktore do dzisiaj u mnie fajne wspomnienia wywoluja.
No, a teraz wlasnie koncze "Amerykanskich Bogow" Neila Gaimana, i powiem tylko ze kawal zajebistej, choc specygicznej lektury
[ Dodano: Sro Wrz 01, 2004 9:23 am ]
a wlasnie, jakub - kiedys o jakiejs ksiazce mi mowiles (trylogii chyba nawet), cos o wojnie z tego co pamietam, przypomnij tytul jak kojarzysz o co mi chodzi ;]
m0k3 - Śro 01 Wrz, 2004
ooo wlasnie, big thx gengsta! keep 666!
Przybysz - Sob 06 Lis, 2004
Filmy - Hitler Jugend Europa Europa
American History X
Dług
Pieczone gołąbki
Poszukiwany Poszukiwana
Przebudzenie
Rainman
Absolwent
Egzorcysta
|
|