|
PUNK FORUM Forum Punkowe |
 |
Na każdy temat, nic o punku... - Historia Twojej ksywy na forum
Stanzberg - Sob 15 Sie, 2009 Temat postu: Historia Twojej ksywy na forum Zainspirowany dyskusją na shoutboksie rozwijam wątek forumowych nicków w nowym temacie.
Czyli: napisz, skąd się wzięła Twoja ksywa na forum.
Historia mojej jest dość prozaiczna: jeszcze w liceum kolega będąc pod wrażeniem niedawno opublikowanych listy Żydów polskich (wtedy była rozsylana na ksero, teraz już w necie! >>> http://www.polonica.net/L...anej_Polsce.htm ), "ustalił" jakie jest moje "prawdziwe" nazwisko na podstawie używanego przeze mnie polskiego.
Wasza kolej.
Mecenas - Sob 15 Sie, 2009
w Krakowie mnie tak ochrzcili jak ujawniłem że prawo studiuję, póxniej kawał czasu nikt tak na mnie nie mówił aż trafiłem do wirtualnego świata forów
Czarny! - Sob 15 Sie, 2009
Czarny... ekhm no wiecie jak prawdziwy czarnoskóry mam duż.....o do powiedzenia
a tak poważnie nazwisko robi swoje
Stanzberg - Sob 15 Sie, 2009
Cytat: | jak miałem 14 lat uważałem się za naziola | Doskonała historia.
Kamyla - Sob 15 Sie, 2009
Historia mojej ksywy jest porywająca niczym fabuła "zmierzchu".
Kam"i"la było zajęte...
rozwal - Sob 15 Sie, 2009
zinternetyzowana wersja ksywy rozwał pochodzacej prosto od nazwiska
Marchin - Sob 15 Sie, 2009
Moja to połączenie imienia i nazwiska które tylko taki pokurw jak ja mógł wymyślić.
ko0niu - Nie 16 Sie, 2009
Na mnie koń zaczęli mówić dopiero w liceum. W sumie nie do końca wiem czemu, jedna znajoma stwierdziła że mam mordę jak osioł ze shreka i w ciągu paru dni może tygodni okazało się że jestem koniem na stałe ( moje domysły są takie że kumple stwierdzili że ksywa Osioł uwłaczałaby mi za bardzo a Koń to jakoś tak neutralnie) Nie widzę w tym żadnej logiki
Internetowa wersja ko0niu wzięła się z tego że na prawie każdym serwisie "koniu" jest już zajęte a tylko moja skromna osoba wpadła na wrzucenie w środek ksywy cyferki 0
QkiZ - Nie 16 Sie, 2009